
Asiakkuusvastaava
- Helsinki
- Väliaikainen
- Täyspäiväinen
Asiakasvastaavan tehtävässä vastaat Directin ketjuasiakkuuksien asiakastyöstä. Tehtävän keskiössä on asiakkuuksien hoitaminen, johtaminen, kehittäminen ja kasvattaminen lisämyynteineen. Tukenasi toimii ammattitaitoinen ja osaava tiimi ja organisaatio. Olet mukana myös starttien suunnittelussa ja toteutuksessa yhdessä palvelutuotantomme kanssa. Asiakaskohteemme sijaitsevat ympäri Suomen, joten tehtävässä edellytetään matkustusvalmiutta ja B-ajokorttia sekä oman auton käyttömahdollisuutta.
Edellytämme asiakkuusvastaavan tehtävään soveltuvaa korkeakoulututkintoa sekä kokemusta vastaavanlaisista tehtävistä. Odotamme sinulta kokemusta ja kyvykkyyttä sopimusneuvotteluista ja projektijohtamisesta. Mahtavaa, jos sinulla on jo entuudestaan kokemusta asiakastyöstä, asiakkuusvastuusta ja asiakkuuksien johtamisesta. Siivouspalvelualan tuntemus ja kokemus katsotaan valintaprosessissa ehdottomasti eduksi.
Työskentelytyyliltäsi olet aktiivinen, aikaansaava ja avoin. Sinulla on hyvät tiimi-, yhteistyö- ja verkostoitumistaidot. Kommunikoit ja viestit selkeästi ja olet sosiaalinen. Tehtävässä edellytetään erinomaista sekä suomen että englannin kielen osaamista. Sinulla on hyvät IT-taidot ja olet innokas oppimaan lisää, kehittymään ja kehittämään.
Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen ja merkityksellisen tehtävän mahtavassa tiimissä. Uskomme, että kun erilaiset osaajat tekevät saumatonta yhteistyötä, saamme ihmeitä aikaan. Tule meille rakentamaan omaa ISS urapolkuasi ja luomaan kanssamme tiloja, joissa on hyvä olla!
Lisätietoja tehtävästä antaa arkisin toimistoaikaan Asiakkuus- ja kehityspäällikkö, Miia Hildén 050 573 6784.
Mikäli kiinnostuit tehtävästä, jätä meille hakemuksesi CV:n kera viimeistään 15.9.2025. Olemme sinuun pian yhteydessä!Työsuhde:TyösuhdeTyö alkaa:Sopimuksen mukaanPalkka:Kiinteä palkkaPaikkoja:1Lähde: TyömarkkinatoriOsaamisalue: ,
Rekrytointi