
Service Owner
- Joensuu, Pohjois-Karjala
- Vakituinen
- Täyspäiväinen
- Todennettua näyttöä laadukkaiden oppimis- ja kehitysohjelmien suunnittelusta ja toteutuksesta, erityisesti digitaalisessa oppimisessa
- Kykyä sovittaa koulutussisällöt organisaation strategiaan ja tavoitteisiin
- Uteliaisuutta ja kykyä tunnistaa sekä tutkia uusia liiketoiminnan koulutus- sekä palveluliiketoiminnan tarpeita vastuullisuuden ja kestävyyden näkökulmasta
- Tuntemusta ja kokemusta tekoälyratkaisujen hyödyntämisestä koulutuspalveluissa tai koulutusten valmistelussa (esim. sisällöntuotannossa, oppimisanalytiikassa tai personoinnissa)
- Projektijohtamisen ja palvelumuotoilun työskentelytavat ovat sinulle tuttuja, omaat systemaattisen työskentelyotteen ja viet asioita tehokkaasti ja suunnitelmallisesti eteenpäin.
- Kykyä sujuvaan sidosryhmäyhteistyöhön, erinomaisia aktiivisen vaikuttamisen taitoja
- Intoa ja kykyä fasilitoida parhaimmat mahdolliset koulutussisällöt sidosryhmien kanssa sekä kehittää ja toteuttaa koulutuspalveluita vastaamaan liiketoiminnan ja asiakkaiden tarpeita
- Suomen ja englannin kielitaito ovat vaatimus kansainvälisessä toimintaympäristössä menestymiseksi
- Aikaisempaa kokemusta koulutusjärjestelmän ylläpidosta ja kehitystyöstä vahvalla liiketoimintaotteella
- Muodollista pätevyyttä kouluttamisessa, pedagogista osaamista ja ymmärrystä erilaisista oppimistavoista
- Haastavan ja antoisan työtehtävän, missä pääset kehittymään ja osallistumaan uusien toimintamallien luomiseen.
- Ammattitaitoisen tiimin, jolla on laajaosaaminen Abloyn liiketoimintaprosesseista, asiakaskokemuksesta ja joka on aina valmis auttamaan ja tukemaan sinua kaikissa tilanteissa.
- Joustavan hybridityöskentelyn mallin.
- Kattavat edut ePassin kautta: liikunta, kulttuuri, hyvinvointi sekä lounasetu
- Kattava työterveyshuolto Mehiläisen kautta.
- Monipuoliset kouluttautumis- ja uramahdollisuudet Abloylla sekä globaalissa ASSA ABLOY -konsernissa.
Our people have made us the global leader in access solutions. In return, we open doors for them wherever they go. With nearly 63,000 colleagues in more than 70 different countries, we help billions of people experience a more open world. Our innovations make all sorts of spaces - physical and virtual - safer, more secure, and easier to access.As an employer, we value results - not titles, or backgrounds. We empower our people to build their career around their aspirations and our ambitions - supporting them with regular feedback, training, and development opportunities. Our colleagues think broadly about where they can make the most impact, and we encourage them to grow their role locally, regionally, or even internationally.As we welcome new people on board, it's important to us to have diverse, inclusive teams, and we value different perspectives and experiences.Joensuu, FI, 80100 Espoo, FI, 02600Customer Service & Contact Center OperationsTravel Required: 0%-10%Mid-senior level05-Sep-2025