Toimisto- ja tapahtumakoordinaattori

Manpower

  • Helsinki
  • Vakituinen
  • Osa-aikainen
  • 5 päivää sitten
Asiakasyrityksemme etsii palveluhenkistä ja oma-aloitteista TOIMISTO- JA TAPAHTUMAKOORDINAATTORIA Helsingin ydinkeskustassa sijaitsevalle toimistolle.Työn kuvaus:Asiakasyrityksemme etsii palveluhenkistä ja oma-aloitteista TOIMISTO- JA TAPAHTUMAKOORDINAATTORIA Helsingin ydinkeskustassa sijaitsevalle toimistolle.Jos etsit monipuolisia toimisto- ja asiakaspalvelutehtäviä osa-aikaisesti ja haluat työskennellä kansainvälisessä B2B-ympäristössä, tämä tehtävä on sinulle!Tässä työssä huolehdit toimistomme yleisestä viihtyvyydestä. Työtehtäviisi kuuluu tiloista huolehtiminen, huoltopyyntöjen koordinointi, kasvihuollon yhteyshenkilönä toimiminen, avainvastaavan tehtävät sekä toimistotarvike- ja välipalatilaukset. Järjestät itsenäisesti ja yhdessä porukalla erilaisia tapahtumia. Annat oman panoksesi yhteisötason viestintään ja luot hyvää tunnelmaa sekä yhteishenkeä ympärillesi. Toimisto- ja tapahtumakoordinaattori toimii hyvin keskeisessä roolissa Helsingin työyhteisössä, uusien työntekijöiden perehdytyksessä ja tulee toimimaan yhteistyössä myös yrityksen johdon kanssa. Työtä tehdään arkipäivisin aamupäiväpainotteisesti. Työskentely tapahtuu pääsääntöisesti klo 8.00-11.30 välillä, mutta varsinkin tapahtumapäivinä toivomme joustoa ja mahdollisuutta työskennellä myös eri aikoihin (nämä tarpeet ovat aina hyvissä ajoin tiedossa).Hyvän lähtökohdan menestymiselle tässä tehtävässä antaa aiempi osaaminen ja työkokemus samankaltaisesta toimisto- ja asiakaspalvelutehtävästä. Myös johdon assistentin työtausta soveltuu hyvin tähän työtehtävään. Arvostamme itsenäistä työskentelytapaa, ja toivomme, että sinulla on myös silmää ja näkemystä toimiston siisteysasioihin sekä yleiseen viihtyvyyteen.Työtehtäviisi kuuluu lisäksi:- Intrasivujen päivitykset- Postitusasiat- Info-sähköpostin ja vaihteen yhteystietojen hallinta- Matkustusasiat yhdessä tiimin kanssa- Siivouksen yhteyshenkilönä toimiminen- Johdon tuki (mm. joryn tilavaraukset, kokouseväät yms.)Toivomme sinulta:- Aiempaa työkokemusta ja näyttöjä vastaavantyyppisistä työtehtävistä- Positiivista ja palveluhenkistä asennetta- Yhteistyökykyistä ja toisia auttavaa työotetta- Erittäin hyvää suomen ja englannin kielen taitoa- Perushyviä IT-taitoja mm. MS Office- Hyvää paineensietokykyä hektisemmissä tilanteissa, joissa sinulla on useampi eri työtehtävä hoidettavanasiTarjoamme sinulle:- Osa-aikaisen (50 %) ja vakituisen työn kansainvälisessä yrityksessä- Mielenkiintoisen ja monipuolisen työtehtävän- Keskeisen roolin, jolta kaikki tulevat kysymään aivan mitä vaan, joten luovuus ja hyvä ongelmanratkaisukyky on isoksi eduksi- Erittäin mukavat ja viihtyisät toimistotilat keskeisellä sijainnilla Helsingin keskustassa- Puhelin-, lounas- ja virike-edunKiinnostuitko?Mikäli tämä työtehtävä herätti kiinnostuksesi, haethan tätä työpaikkaa mahdollisimman pian. Lisääthän työhakemukseesi myös palkkatoiveesi. Työt alkavat heti sopivan henkilön löydyttyä. Työsuhde tulee olemaan ManpowerGroupin kautta. Mahdolliset tiedustelut tätä työtehtävää koskien:Senior Delivery Manager Heidi Yrjä p. 040 1546 747, heidi.yrja@manpowergroup.fi

Manpower