
Asiakaskokemuksen kehityspäällikkö
- Helsinki
- Väliaikainen
- Täyspäiväinen
– Asiakaskokemuksen mittareiden ja raportoinnin kehittäminen
– Brändi- ja tilailmeen toteutumisen varmistaminen toimipaikoissamme
– Asiakaskokemuksen johtamisen tukeminen työkalujen ja toimintamallien kehittäminen laajassa verkostossamme toimiville esihenkilöille ja johtajille
– Työpajojen ja koulutusten suunnittelu ja toteuttaminenToimit osana asiakaskokemustiimiä ja vahvassa yhteistyössä eri sidosryhmiemme, esimerkiksi toimipaikat, liiketoimintajohtajat, asiakaspalvelu, tuotekehitys, digikehitys, markkinointi kanssa.Tehtävä on 8 kuukauden mittainen määräaikainen ja kokoaikainen vanhempainvapaan sijaisuus. Työ alkaa heti sopivan henkilön löydyttyä. Toimistomme sijaitsee keskeisellä paikalla Helsingin Kampissa. Työskentelytapamme tukevat myös etätöiden tekemistä. Työhön voi sisältyä matkustamista kotimaassa (n. 1-2 päivää kuukaudessa).Miksi töihin Terveystaloon?Terveystalo on inhimillinen työntekopaikka, jossa sinä voit keskittyä olennaiseen. Meillä jokainen on oma arvostettu itsensä, oman alansa huippuosaaja ja tärkeä osa työyhteisöä. Hyvän ja arvostavan työntekopaikan sekä laadukkaan perehdytyksen ja innostavien tehtävien lisäksi tarjoamme sinulle:– Monipuolisen tehtäväkokonaisuuden kehittyvässä toimintaympäristössä terveydenhuollon mielenkiintoisessa maailmassa, yhdessä Suomen terveydenhuollon kärkiorganisaatioista.
– Vastuuta ja omistajuutta haastavalla tehtäväkentällä, jossa pääset kehittämään asiakaskokemusta konkreettisesti
– Monipuoliset työsuhteen edut, kuten lounas- ja liikunta-, kulttuuri- ja hyvinvointiedun, työsuhdepyöräedun, kumppanialennukset ja kattavan työterveyshuollon, joka sisältää peruspalveluiden lisäksi muun muassa lähetteelliset erikoislääkärikäynnit ja mielen hyvinvoinnin palveluita, kuten lyhytpsykoterapian.
– Inhimillisen työntekopaikan, jossa elämääsi jää työn ohessa tilaa niille kaikista tärkeimmille asioille. Tuemme työn ja vapaa-ajan yhteensovittamista muun muassa joustavan työaikajärjestelyn sekä etätyön mahdollistamalla. Emme vain siksi, että se on tutkitusti toimivaa, vaan ennen kaikkea siksi, että se on inhimillistä.
– Mahdollisuuden keskittyä työssäsi olennaiseen, siihen missä olet hyvä ja missä haluat vielä kasvaa.
– Turvallisen, osaavan ja mukavan terveystalolaisen työyhteisön niin etänä kuin toimistollakin.Mitä toivomme sinulta?Odotamme sinulta:– Näyttöjä B2C-asiakaskokemuksen ja asiakaspolkujen vaikuttavasta kehittämisestä arvostamme erityisesti kokemusta verkostomuotoisesta organisaatiosta ja fyysisten toimipisteiden asiakaskokemuksen kehittämisestä
– Kokemusta asiakaskaskokemuksen mittaamisesta ja raportoinnista
– Analyyttista osaamista osaat toteuttaa tutkimuksia, tulkita dataa ja tunnistaa ilmiöitä
– Kokemusta projektien vetämisestä ja prosessien kehittämisestä yhteistyössä erilaisten sidosryhmien kanssa
– Soveltuvaa korkeakoulututkintoa ja useamman vuoden työkokemusta asiakaskokemuksen kehittämisen tehtävistäToivomme vahvaa asiakaslähtöistä otetta sekä kokemusta palvelumuotoilusta ja asiakaskokemuksen kehityshankkeiden vetämisestä. Lisäksi toivomme vahvaa kykyä viedä muutoksia läpi systemaattisesti ja sitkeästi. Olet työotteeltasi muutoksentekijä ja toimeenpanija, joka saa asioita tapahtumaan laajassa sidosryhmäverkostossa muihin vaikuttamalla ja vakuuttamalla. Toivomme, että sinulla on erinomaiset projektijohtamis- ja viestintätaidot sekä sujuva suomen ja englannin kielen taito.Kiinnostuitko tehtävästä?Jätä yhteystietosi hakulomakkeen kautta viimeistään 7.9.2025. Huomioithan, että emme käsittele sähköpostitse lähetettyjä hakemuksia.Mahdollisiin kysymyksiin vastaa mielellään CX Lead Kristiina Sandqvist puhelimitse 0415496939. Soittoajat 29.8. klo 14-15 ja 3.9. klo 8.30-9.30.Tervetuloa Terveystaloon!Työsuhde:TyösuhdeTyö alkaa:Sopimuksen mukaanPalkka:MuuPaikkoja:1Lähde: TyömarkkinatoriOsaamisalue: ,
Rekrytointi