
Asiakaskokemuksen kehityspäällikkö
- Helsinki
- Väliaikainen
- Täyspäiväinen
- Asiakaspolkujen kehittäminen ja kipukohtien tunnistaminen - varmistat sujuvan, välittävän ja vaikuttavan asiakaskokemuksen syntymisen kaikissa toimipaikoissamme yhteistyössä sidosryhmien kanssa
- Asiakaskokemuksen mittareiden ja raportoinnin kehittäminen
- Brändi- ja tilailmeen toteutumisen varmistaminen toimipaikoissamme
- Asiakaskokemuksen johtamisen tukeminen - työkalujen ja toimintamallien kehittäminen laajassa verkostossamme toimiville esihenkilöille ja johtajille
- Työpajojen ja koulutusten suunnittelu ja toteuttaminen
- Monipuolisen tehtäväkokonaisuuden kehittyvässä toimintaympäristössä terveydenhuollon mielenkiintoisessa maailmassa, yhdessä Suomen terveydenhuollon kärkiorganisaatioista.
- Vastuuta ja omistajuutta haastavalla tehtäväkentällä, jossa pääset kehittämään asiakaskokemusta konkreettisesti
- Monipuoliset työsuhteen edut, kuten lounas- ja liikunta-, kulttuuri- ja hyvinvointiedun, työsuhdepyöräedun, kumppanialennukset ja kattavan työterveyshuollon, joka sisältää peruspalveluiden lisäksi muun muassa lähetteelliset erikoislääkärikäynnit ja mielen hyvinvoinnin palveluita, kuten lyhytpsykoterapian.
- Inhimillisen työntekopaikan, jossa elämääsi jää työn ohessa tilaa niille kaikista tärkeimmille asioille. Tuemme työn ja vapaa-ajan yhteensovittamista muun muassa joustavan työaikajärjestelyn sekä etätyön mahdollistamalla. Emme vain siksi, että se on tutkitusti toimivaa, vaan ennen kaikkea siksi, että se on inhimillistä.
- Mahdollisuuden keskittyä työssäsi olennaiseen, siihen missä olet hyvä ja missä haluat vielä kasvaa.
- Turvallisen, osaavan ja mukavan terveystalolaisen työyhteisön - niin etänä kuin toimistollakin.
- Näyttöjä B2C-asiakaskokemuksen ja asiakaspolkujen vaikuttavasta kehittämisestä - arvostamme erityisesti kokemusta verkostomuotoisesta organisaatiosta ja fyysisten toimipisteiden asiakaskokemuksen kehittämisestä
- Kokemusta asiakaskaskokemuksen mittaamisesta ja raportoinnista
- Analyyttista osaamista - osaat toteuttaa tutkimuksia, tulkita dataa ja tunnistaa ilmiöitä
- Kokemusta projektien vetämisestä ja prosessien kehittämisestä yhteistyössä erilaisten sidosryhmien kanssa
- Soveltuvaa korkeakoulututkintoa ja useamman vuoden työkokemusta asiakaskokemuksen kehittämisen tehtävistä